Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2013 13:37 - Константин - поп фолк изпълнител , биография
Автор: kocetoplaneta Категория: Музика   
Прочетен: 5143 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2013 15:36


image

Константин Иванов Славчев по известен като Константин е български поп фолк изпълнител в музикална компания „Пайнер“
Семейство и ранни години
Константин Иванов Славчев е роден на 17.07.1976 г. в гр. София. Майка му Марияна е учителка, а баща му Иван работи в системата на МВР.[1][3] Като дете започва да се занимава със спорт и завършва спортното училище „Левски-Спартак“.[4] Казарма, Константин кара в ШВСМ „Левски“ или т.нар. „Спортна рота“ в периода 95–96 г.,[5] а с музика започва да се занимава сериозно от 1999 година.[3] На 17 септември 2010 г. Константин сключва брак с Надежда Стоянова.[3] С нея имат момиче — Марияна, кръстено на майката на певеца.[6]
Музикална кариера
През 1999 г. излиза дебютната песен на Константин „Черна роза“,[4] автор на песента е композитора и текстописец Галин Бръмчийски (музикален продуцент).[3]

С „Черна роза“, която остава един от най-големите хитове на Константин, певецът печели наградата „Откритие на годината“ от списание „Нов фолк“,[7] а скоро след това започва да се отрупва с големите награди от редица фестивали. През 2003 г. печели 1-ва награда на журито „Пирин фолк“ 2003 с песента „Айде вземи тамбурата“.[7] Сред останалите му по-големи хитове са „Върни се“, „Несподелена любов“, „Като сън“, „Острието“, „Да те усещам“ и „Ти си само осми клас“.[8]

Освен самостоятелна кариера Константин развива и съвместна, заедно бившата си приятелка поп-фолк звездата Райна. Двамата участват и в първия сезон на риалити шоуто Vip Brother, от което Константин излиза последен като победител.[1]

Наричан още Мистър „Черна Роза“,[8] Коцето е и един от най-желаните мъже в поп-фолк средите. Част от неговите хитове през годините са: „Ти си само осми клас“, „Кой живее в гаража“, „Като сън“, „Едва ме нави“, „Палатка“ в дует с Борис Дали и Илиян.[5]

image
Музикални изяви

    Участия в концерти
    Златният Мустанг 2001 - изп. „Върни се“ и „Несподелена любов“
    Пирин Фолк 2003 - изп. „Айде, вземи тамбурата“
    Награди на списание „Нов Фолк“ за 2003 г. - изп. „Ти си само 8 клас“
    Пирин Фолк 2004 - изп. „Като сън“
    3 години телевизия „Планета“ - изп. „Тежка диагноза“
    Награди на списание „Нов Фолк“ за 2004 г. - изп. „Тежка диагноза“
    4 години телевизия „Планета“ - изп. „И това е любов“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2005 г. - изп. „Ти си ми всичко“
    Турне „Планета Прима“ 2006 - изп. „Ти си ми всичко“
    Концерт „Планета Мура Мега“ 2006 - изп. „Ти си ми всичко“
    5 години телевизия „Планета“ - изп. „Ние знаем как“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2006 г. - изп. „Кой жиее в гаража“
    Турне „Планета Дерби“ 2007 - изп. „Обади ми се“, „Кой живее в гаража“, „По-спокойно“ и „Ние знаем как“
    6 години телевизия „Планета“ - изп. „По-щастлива“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2007 г. - изп. „По-щастлива“
    Турне „Планета Плюс Дерби“ 2008 - изп. „По-щастлива“, „Едва ме нави“, „Обади ми се“ и „Кой живее в гаража“
    7 години телевизия „Планета“ - изп. „Едва ме нави“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2008 г. - изп. „Излишен“
    Турне „Планета Дерби“ 2009 - изп. „Излишен“, „Едва ме нави“, „А-у“ и „По-щастлива“
    8 години телевизия „Планета“ - изп. „Не ми пречи“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2009 г. - изп. „Mr. King“ и „Не ми пречи“
    20 години „Пайнер Мюзик“ - изп. „Не ми пречи“ и „Палатка“
    Турне „Планета Дерби“ 2010 - изп. „Mr. King“, „А-у“, „Едва ме нави“, „Не ми пречи“ и „Палатка“
    9 години телевизия „Планета“ - изп. „Палатка“ и „Кажи ми“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2010 г. - изп. „Кажи ми“ и „Палатка“
    Награди на списание „Нов Фолк“ за 2010 г. - изп. „Кажи ми“ и „Палатка“
    10 години телевизия „Планета“ - изп. „По-щастлива“ и „Кажи ми“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2011 г. - изп. „Четири стени“
    2 години „Планета HD“ - изп. „Четири стени“ и „И това е любов“
    11 години телевизия „Планета“ - изп. „Докато сърцето бие“
    Награди на телевизия „Планета“ за 2012 г. - изп. „Виждам те“
image
    Участия в телевизионни и празнични музикални програми
    Коледна програма „Коледа в Приказките“ 2010 - изп. „Знам добре“
Награди
1999 — Награда на сп. „Нов фолк“ Откритие на годината.[9]
2003 — „Пирин фолк” – Първа награда на журито за песента „Айде, вземи тамбурата“.[9]
2005 — Годишни награди на ТВ „Планета“ (дует на годината с Райна).[9]
2006 — Годишни награди на ТВ „Планета“ (дует на годината с Райна).[9]
2006 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Мистър „Планета”.[9]
2007 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Певец на 2006 г., Награда на радио „Веселина“, заедно с Райна.[9]
2007 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Певец на 2007 г. ,Специална награда на Planeta Mobile.[2]

gay shop

2008 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Хит на лято 2008 г.[2]
2009 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Дуетна песен.[2]
2009 — Годишни награди на ТВ „Планета“ – Хит на лято 2009.[2]
2009 — Годишни награди на сп. „Нов фолк“ – Вокална формация на годината.
image




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kocetoplaneta
Категория: Музика
Прочетен: 10111
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930